Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Het Grote Gebaar

Ajax-aanwinst Weghorst pinkt traantje weg in Johan Cruijff Arena

Het grote gebaar

Ajax heeft Wout Weghorst binnen. De spits heeft zijn eerste doelpunt voor de Amsterdammers gemaakt.

Een emotionele Weghorst

In de Johan Cruijff Arena was het voor Weghorst even slikken toen hij na 60 minuten spelen door trainer Alfred Schreuder naar de kant werd gehaald. De spits kon zijn emoties niet bedwingen en pinkte een traantje weg.

Voor Weghorst was het een bijzonder moment. De spits maakte zijn debuut voor Ajax en scoorde ook nog eens zijn eerste doelpunt. Dat het niet de winnende treffer was, deerde Weghorst niet.

"Ik ben gewoon heel blij dat ik mijn eerste doelpunt voor Ajax heb gemaakt", zei Weghorst na afloop van de wedstrijd. "Het was een bijzonder moment voor mij. Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan de overwinning."

Statistieken

  • Weghorst speelde 60 minuten voor Ajax.
  • De spits scoorde 1 doelpunt.
  • Ajax won de wedstrijd met 2-1.


Komentar